Podrobnosti:
Název Okresní hospodářská komora v Chomutově Telefon 606706462 E-mail info@ohkcv.cz Kategorie SeminářePlán
Vyjednávání a argumentace, Time management, Management (řízení) změn
obsah kurzu:
navázání vztahu; konkurence nebo spolupráce, kdy máme výhru v kapse, situace pro spolupráci, uvědomění si slabých a silných stránek, mít slabé stránky pod kontrolou, jak ještě víc posílíme naše silné stránky, důležitost přípravy, příprava znamená variace a improvizace, alternativní scénáře, proč si jich připravit více, řízení procesu vyjednávání, win-win, pro moji pověst k nezaplacení, etika v obchodě,
jak zapůsobit, budoucnost patří úspěšným, typy situací (vyjednávacích figur a jak na ně reagovat),
typologie,jak jednat s problematickými lidmi, lék na egoismus, agresivitu, lenost, kritiku, perfekcionismus, manipulování, reptání, rýpalství,
důležitost kontextu, šest kroků k úspěchu: naslouchat, sympatizovat, neospravedlňovat sebe, dělat si poznámky, domluvit si další postup, domluvený postup dodržovat, jak se bránit vůči běžným trikům,hra na dobrého a zlého – rozkazy versus lživé kompromisy – které nás dostávají do úzkých,výhružky – vsugerování, praktické procvičení daných témat;
Osobní cíle, hierarchie hodnot; Společné cíle, hodnoty ve společnosti; Zásady stanovování SMART cílů; Náplně činností – jejich podoba a význam v procesu organizování; Pravomoci a odpovědnosti ; Cíle x priority; Eisenhowerovo okno ; Analýza vlastního ztrátového času při pracovních činnostech; x způsobů jak ušetřit čas
Typické situace, kdy potřebujete řídit změnu; Firma připravující sadu organizačních změn; Projektový manažer-změna procesů a přerozdělení práce mezi oddělení; Implementace nových systémů, resp. postupů práce; Stěhování poboček-změny pro zaměstnance; Iniciace a implementace změn v organizaci tak, aby při jejich zavádění byla zajištěna maximální míra podpory; Typické reakce na změnu, jak se na ně připravit, případně jak čelit rezistenci; Umění aplikovat nástroje zajišťující úspěšný průběh;
Příprava komunikačního plánu pro zaměstnance i management; Řízení strategických úrovní Change Managementu v organizaci; Kombinace projektové techniky s řízením změn; Řízení týmů při změnách